PROF. DR BRANISLAV RADNOVIĆ

Prof. dr Branislav Radnović, redovni univerzitetski profesor, se već treću deceniju teorijski i praktično bavi marketingom kao naučnom disciplinom i poslovnom funkcijom.
Svo vreme uspešno povezuje teoriju i praksu, što je i vodilja njegovog profesorskog rada.
Dosadašnje teorijsko iskustvo:
Osnovne studije ekonomije, oblast marketing menadžmenta, završio na Ekonomskom fakultetu u Subotici, Univerziteta u Novom Sadu, sa prosečnom ocenom 9,20 i odbranjenim diplomskim radom sa ocenom 10.
Tokom studija dobitnik brojnih diploma, nagrada i priznanja:
- Ministarstva za nauku i tehnologiju Republike Srbije
- Ministarstva za prosvetu i sport Republike Srbije
- Fondacije za razvoj naučnog i umetničkog podmlatka Republike Srbije
- Univerziteta u Novom Sadu – za postignut uspeh
- Ekonomskog fakulteta u Subotici – student generacije
Magistarske studije ekonomije, oblast marketing menadžmenta, završio na Ekonomskom fakultetu u Subotici, Univerziteta u Novom Sadu, sa prosečnom ocenom 9,00.
Doktorat iz oblasti marketing menadžmenta odbranio u Centru za interdisciplinarne i multidisciplinarne studije i istraživanja, Univerziteta u Novom Sadu, u 29.-toj godini života, stekavši najviše akademsko zvanje: doktor interdisciplinarnih i multidisciplinarnih nauka.
Dosadašnje praktično iskustvo:
Stekao bogato praktično iskustvo radeći skoro deceniju u privredi, najveći deo u Naftnoj industriji Srbije, na različitim poslovima iz oblasti: marketinga, menadžmenta, osiguranja, finansija…, na različitim pozicijama: od saradničkih, preko koordinatorskih, do direktorskih.
Na Univerzitetu Edukons, Fakultetu poslovne ekonomije, već duži niz godina, angažovan kao profesor na više različitih predmeta iz oblasti marketing menadžmenta: Marketing usluga, Marketing istraživanje, Marketing komuniciranje, Internet marketing, Marketing u turizmu, Digitalni marketing, Međunarodni marketing, Strategijski marketing u turizmu, Osnovne marketinga i menadžmenta u umetnosti…
Učesnik u projektima: „Marketing strategija razvoja turizma Vojvodine“, „Vanredne situacije kao faktor ugrožavanja konkurentnosti vojvođanske privrede“ i „Analiza stanja i prespektiva u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja u AP Vojvodini“.
Oblast naučnog interesovanja: Marketing menadžment, Marketing usluga, Marketing istraživanje, Marketing komuniciranje, Digitalni marketing, Ponašanje potrošača, Politički marketing…
Autor naučnih knjiga – udžbenika Marketing usluga 1, Marketing istraživanje, Marketing usluga 2, sa recenzijom istaknutih univerzitetskih profesora, i izuzetnim interesovanjem studenata i privrede.
Član Komisije AP Vojvodine za polaganje stručnog ispita za licence nastavnika srednjih škola iz oblasti ekonomskih nauka.
Recezent u domaćim i međunarodnim naučnim časopisima i naučnim monografijama.
Mentor odabran direktno od strane studenata na preko 600 završnih, diplomskih i master radova.
Drži edukacije i obuke iz oblasti marketing menadžmenta u javnim institucijama i privrednim organizacijama.
Aktivni je učesnik brojnih domaćih i međunarodnih naučnih simpozijuma i konferencija. Objavio i prezentovao blizu 100 naučnih radova u domaćim i međunarodnim časopisima i naučnim publikacijama, od toga nekoliko u međunarodnim časopisima sa SCI liste.
Koristi informacione tehnologije. Zna engleski i francuski jezik.